jalepone evet ilk başta bende yapamamıştım korkuluyor tabi haklısınız. ilk başlarda bebeği sırt üstü yatar pozisyondayken başını sağa sola yatırılarak yapılan bi yöntem var öyle yaparsınız. sonra alıştıkça tek elinizde yüz üstü tutarak yapmaya başlarsınız. zaten birkaç kere yapılınca alışıyor. ben doğum yaptığımda bebeğimin burnu inanılmaz tıklayıdı doktorlar işte anne karnı sıvısı vs dedi ama bebek hapşura hapşura affınıza sığınıyorum sümük tam uca kadar geldi ve ben aspiratörle yavaşça çektim gözlerime inanamadım. tamamen tıkalıymış remsen. hırıltısı vardı sürekli mesela burnunu temizleyince geçti. zaten emzirmekte çok zorlanıyıordum, burnu tıkalı bebek hiç ememiyor, büyük bir etken. o yüzden bilinçli olmak gerek işte ya. birkaç video izleyin pratiğini anlayınca uygulamada da hemen alışırsınız inşallah :)