s123e ben de 20. Haftadan sonra hissetmeye başlamıştım. Hatta herkes 16dan sonra hissettim yazdıkça korkuyordum. Birkaç kez bahane bulup acile bile gittim kontrol aralarında 😂 Ama hissettiğiniz şey bebek hareketleri endişelenmeyin. Sağlıkla, kolaylıkla kucağınıza almanızı diliyorum 🙏