dilan231 En son gittiğimde 2500 verdim ama gereksiz pahalı on dakika için o parayı vermeye değmez bu ay Necati kaya ya gittim çok memnun kaldım artık onla devam edicem
Dsrh dilan231 teşekkürler bende Necati hocaya gittim bayağı ilgili özelde gibi hissettim. Sadece odası aşırı kalabalık :)
dilan231 Dsrh evet bende beğendim ama işte tek sorunu kalabalık olması hastanede tanıdık sayesinde randevu alabildim tanıdığın varsa yardımcı olabilecek çok rahat oluyor
ipekkaya1 necati hoca çok iyi fakat odada 30 kişi oluyor, ve sıra almak tanıdık olmadan imkansız. Başı çok kalabalık olduğu için uzun uzadıya bakamıyorsunuz ben fethi hocaya gidiyorum çok ilgili
Dsrh Randevu iki hafta önceden açılıyor sistemde o zaman alinirsa çok rahat sonrasında zaten hemen doluyor Necati hocanın saatleri