ozlmsu Yazmelegi_ Nasıl bir doktor ben soğuk bir doktor istemiyorum googldan yorumları okuyorum bu bölüm doktorları çok insanı aşağılayıcı ve ilgisiz olabiliyorum
Yazmelegi_ ozlmsu ben çok memnun kalmıştım. Çok güler yüzlü bi doktor ilgilisi de çok iyi yani ultrason bitene kadar o güler yüzü hiç gitmiyor 😊
fatmanurr50 aybarsotti bende tuncay özgün gittim yaklaşık 40 45 dk sürdü ama çok sessiz konuşuyor doktor herseyi inceliyor okey ama çok sakin birisi eşim ayak ucumda olduğu halde hiç duymadım dedi ben bile yanında zor duydum açıkçası @ozlmsu aybarsotti
Hayalperest00 Kızılay’da şerif ışına gittik çok memnun kaldık. Her şeye detaylı bir şekilde baktı ve sakin bir ses tonuyla bizide güzelce bilgilendirdi her detayı güzelce anlattı.
aybarsotti fatmanurr50 biz memnun kaldık ekim ayında arkadaşım da gitti o da çok memnun kaldı. Bide Nevşehirden geliyoruz
fatmanurr50 aybarsotti bende nevsehirden gittim doktor iyi bende memnun kaldım ama çok sessiz öyle konuşkan birisi değildi
ozlmsu aselinannesi38_ Orayı da aradım ücret bilgisi vermediler randevu için arayacaklar bakalım olmazsa oraya alıcam