Nur1290 Kızlar bugun sağlık ocağından çağrılmıştım tetenoz 1. Dozum 3 lü şekilde yapıldı tetenoz difteri boğmaca dedi yaparken bile doktoruna danışmışmıydın bişey dedi mi falan dedim yok dedim bende sormamıştım çünkü neyse sorun yok dedi haftan uygun dedi yaptı Dozun için doktoruna danış dedi sonra gel dedi sen tüp Bebek sin sormakta fayda var dedi ne demek istedi yani riskli mi daha doktoruma da gitmeme var korkuttu şahsen tereddütüyle bir sıkıntı yaşamam değil mi niye böyle dedi
ghostty Nur1290 tüp bebekle bir ilişkisi yoktur benim de tüp bebek. Sadece geçmişte tetanoz olup olmadığınızı sorguluyorlar. Kimse bebeğin oluşum şeklini sormuyor. Ben geçmişte olduğum için sadece tdap olmaya gideceğim 21-22. hafta gibi.
Bbgg Nur1290 18-20 den sonra başlanıyor vurulmaya sizin haftanız gayet güzel, 3 lü aşı da çok önemli . Tanıdığım da tüp bebek yaptırdı öncesinde farklı sebeplerden kayıpları olmasına rağmen doktoru muhakkak aşını ol dedi o da oldu , hiç merak etme
fatmanurr50 Nur1290 bütün hamileliklerde doktorunuza danışın o şekilde yapalım şeklinde ebeler söylüyor bende sordum bir sorun olmadığını vurulmam gerektiğini belirtti doktorum 2 dozu da oldum ben
Kubraa06 Nur1290 ben yaptırdım ikinci dozuda oldum bişey olmadı doktorum tavsiye etmişti sağlık ocağıda arayınca gittim doktor önemli bi aşı kesinlikle yaptır demişti
Nur1290 ghostty evet bende anlamadım gebelik te ayrım mı var sanki niye öyle dediğini anlamadım ben geçmişte vurulup vurulmadığımı hatrılamıyorum
ghostty Nur1290 muhtemelen sadece doktor onayı alın diye söylemek istedi. Bu arada tdap tek doz diye biliyorum. Sonrasında 2 doz normal tetanoz olunuyor olmadıysanız. Doktorunuza da sorabilirsiniz yeniden.
bukreb Bende tüp bebek canım 2 dozunu da vurundum ilk dozda hiç ağrım bile olmadı ama 2.dozda sadece tetanoz da bebek hareketleri azaldı hemen doktora gittim aşının bebeği sersemlettigini söyledi normal dedi 2 3 gün öyle olabilir dedi sonra zaten düzeldi
Nur1290 Bbgg teşekkür ederim biraz rahatladım tedirgin oldum çünkü acaba erkenmiydi diye tüp bebekle ne ilgisi var diye
Nur1290 ghostty muhtemelen 2. Doz dediği tek tetenoz evet bu yaptırdığım 3lüydü Doktorruma danışacağım yinede tabiki teşekkür ederim
Bbgg Nur1290 rica ederim 🫶🏻 ama doktoru 2. Dozu olma demiş siz sormadan olmaya gitmeyin sakın ebeler ısrar ediyor en iyisini sizin doktorunuz bilir
Nur1290 Kubraa06 ilk yapılan doz genelde 3 lü oluyor Tdap diye geçiyor ilk dozunu kaçıncı haftada vuruldunuz e nabız da yazar