Esraa70 ben kendim sezaryen istedim. Kendimi tanıyıp bildiğim için tercihim bu yönde oldu 😀 tam 38 de alınması da doktorumun yurtdışında olmasından kaynaklı. 38+5 te planladık ama doktorum 3 gün sonra geliyor. Riske girip 39. haftaya kadar doktorsuz geçirmek istemedim gelişimi de biraz iri bebiş olunca bu yönde karar verdik 5 güncük erken kavuşacağız bebişimle 🥹