MAMA13 benim de 14+1 sancı+ağrılarım ilk haftalardaki gibi. İlk zamanlarda da sırtım çok ağrıyodu, kasıklarımda aniden acı oluşuyodu. Şimdilerde tekrar aynısı olmaya başladı. İlk haftalar acilden hastanelerden çıkmazdım yanlış bir şey yaptım diye korkardım. Hep te anş hareket edince olduğu için suçku hissetmeme sebep oluyo. Yarın doktora gidince sorarım. Ama benim içim rahat. Senin de rahat olsun.