zehrairem ilknrkaraa anlamam cinsiyetten saglikla kucağınıza almak nasip olsun 🥰 ams Kayseri sehir hastanesine gidiyorsunuz galiba memnunmusunuz doğumu da orda mi düşünüyorsunuz ben post açtım bunla ilgili ama dönüş olmadı tecrübeli annislerden 🤔😬
ilknrkaraa zehrairem aminnn sağolun🤗 evet oraya gidiyorum ve memnunum aksi bi durum olmadı bu zamana kadar. Doğumu da orda yaparım büyük ihtimal ilk gebelik benimki🥰😇
zehrairem ilknrkaraa anladım dr kim acaba benim sezeryan olacak doğuma kendi dr mu girecek yoksa asistanlar mi bu konu hakkında bilgi aldinizmi acaba
ilknrkaraa zehrairem normal doğum istiyorum ben hiç sormadım inanın henüz onları düşünmek istemiyorum korkumdan😅
oznurrkoc ilknrkaraa menmunmusunuz bende merve demir Özkana gittim de ilk şuan 6+6 yız 1 ay sonra tekrar gideceğiz