Busraecrin ben sivilce için değilde, yüzümü temizlemek icin haftada bi defa karbobatlı maske yapıyorum. 1 tatlı kaşığı karbonatın uzerine limon sıkıyorum ama cok az.macun kıvaminda olacak. Sonra bu karışimı yüzüme 5 dk boyunca masaj yaparak sürüyorum. 10 dk bekletip ılık suyla yıkıyorum. Daha sonra tonik olarakda gül suyu sürüyorum yuzüme. Yüzümün hem nefes aldığını hemde parladiğını görüyorum. Tertemiz oluyor. Bide bende fazla sivilce olmuyor. Belki cilt yapısıylada alakalı olabilir. 😊 bide benim gül kokulu sabunum var. Cafursadan almıştım, belki görmüşsünüzdür. Haftada 1 defa da onunla yüzümü sabunlayıp yıkıyorum. Yüzü temiz tutmak ònemli ama yediğimiz şeylerde önemli. Yağlı şeyler sivilce yapar hep.