Merhabalar ben Eylül 2024 Endometriozis ameliyatı geçirdim Laparoskopi olarak şu an 36+4 haftalık hamileyim 37 doğum indüksiyonu kararı alındı. İzole proteinuri den kaynaklı olarak . Daha önce Endometriozis cerrahisi geçirmiş normal doğum geçmişi olan gebeler var mı yoksa sezaryen mı tercih edildi sizlere kafam çok karışık yoğun pelvik ağrı yaşayan birisiyim devlet hastanesi zorunlu olarak normal doğumu deniyor ilk ne yapıcağımı da bilmiyorum bilgisi olan var mı ?