Feyzaaaaaaaaaaaa 12’den sonra belirtiler kaybolmaya başlar, 2. Trimestere giriyorsunuz ve hamileliğin görece en kolay dönemidir, balayı derler hatta. Korkmanıza gerek yok kanama lekelenme şiddetli ağrı yoksa, keyfini çıkarın son aylar oldukça hissedeceksiniz belirtileri 😀