Sabialiquliyeva geçmiş olsun ben de iki kez kaybettim,genetik testte bir sorun çıkmadı,hamileyken tekrar kan verdim hamilelik döneminde kanım pıhtılaşıyormuş,şimdi kan sulandırıcı kullanıyorum,tıbbi genetik bölümünde tahlil yaptırabilirsiniz,bazı doktorlar hematolojiye de yönlendiriyor