nurellanurrrr Kızlar saçlarımı yıllardır sarı boyatıyorum,13+2 deyim,baya dibim geldi,aranızda saçını açtırıp boyatan varmı,bebeğe bi zararı olur mu
ylnydgd nurellanurrrr 12. Haftadan sonra amonyaksız boya ile boyatılabilir ama açıcı vs kullanılamıyor. 15. Haftada boyattım amonyaksız boya ile kuaförde. 34 ü bitirmek üzereyim bir sorun yok, 37 gibi bi daha boyatıp doğuma gideceğim inş
yurdtas nurellanurrrr genelde çok önermiyorlar ama ben de 15.haftada organik boya aldım amonyaksız açık havada boyadım açma vs işlemleri bilmiyorum ben tek renk düz boyadım
dilagzl nurellanurrrr Benim doktorum 20. Haftadan sonra doğal boya kullanabilirsin dedi phyto tavsiye etti
dgngr nurellanurrrr 14+1 im. Benim de yarıya kadar geldi. İçeriği temiz boyadan bişey olmaz diyolar ama ben riske atmaya değer bulmadım. Yediğimiz meyve sebze bile artık kaçak şeyler katkısı dolu.
melisasak35 nurellanurrrr ben 2 hamileliğimdede boyadım hiçbir sorun olmadı açık havada boyadım kokudanda etkilenmedim
nurmom_ Ben de kuaför kurbanı oldum saçlarım çok kötü şu an ama doktorum hiçbir şekilde tavsiye etmedi illa yapacaksan da 33 34 haftalarda yap dedi bu yüzden yapamadım ben de
honeyandsun nurellanurrrr Doktorlar ilk 3 ayda önermiyor. Özellikle 20.haftadan sonra yapılmasında hiçbir sıkıntı yokmuş. Ben saçımda açıcı kullandığım için doğumu beklemek zorundayım malesef 🥲