Konul95 Kan gelmeden ya da su acilmadan dogum sancisi gele bilir mi ? Su an cok sancim var cunku :( 37+6 haftalik hamilelik
Caglaucrr Konul95 canım gecmezse doktora git suyun gelmesini falan bekleme sancısı olupta suyunu sonradan patlattığı oluyor doktorların nolur nolmaz git sen
Pnardadas Konul95 sancın varsa nişan veya suyu beklemen gerekmiyor önden çektiğin sancılar doğumu tetikler belki
Busranur2861 Konul95 evet tabini benimde ilk önce sancılarım geldi yaklaşık 20 saat sancı çektim doğuma bir saat kala suyum ve nişanım geldi
Konul95 Tugba2626 adet agrisindan siddetli bu zaten 1 haftadir kan geliyor az az . Doktora gitdim acilman yok ay sonuna anca gelir senin ki dedi ama benim.su an cok sancim var :(
Konul95 Hilossss bende oyle dusunuyorum canim dakika tutucam ama sanci var kesilmiyor ayaga kalkinca daha fazla oluyor belimde kopacak gibi su an
Konul95 AytenUmud yeni basladi diye bilirim ama.bu kadar agrili olani ilk son bir haftadir vardi ama bunun gibi degildi
Konul95 Busranur2861 bebek haraket ediyordu 1 saat oncesine kadar simdi durdu . Dogum basladigi zaman bebek haraket eder mi ki ?
Selvis Konul95 swn sancı aralıklarını tut düzenliyse hemen hastaneye gşt canım. İlle önden kanama yada su gelcek die bi kural yok. Sancı düzenliyse git hemen. Kiminin suyunu masada patlatıyolar çünkü
Konul95 Selvis Bebek haraket etmesi normal mi dogum basladigi zaman canim ? 40 dk once vardi sanci simdi gene baslamak istiyor sanirim . Ama bebekte asagi dogru baski yapiyor su an