Çalıştığım günleri o kadar özledim ki.. Allah güç kuvvet versin size çalışan anneler.. Meşguliyet kadar insana iyi gelen bişey yok, evde iş çok ama yine bomboş sun, ruhunu doyuramıyorsun, çalışmak çok iyi geliyor insana. Evet erken kalkması, gelince yemek telaşı, çocuk hasta olunca izin isteme stresi de zor ama çalışmak nimet🌷