1_Pandackk Merhaba güzel anneler meme reddi yaşadınız mı nasıl çözümler buldunuz ne yapmalıyım bilmiyorum sütüm tayzitli geliyor bebegim memede ağlıyor emmek istemiyor boğazına kaçıyor tamamen reddediyor emzirme destek randevumuz cuma günü sizler naptınız
Almirolie 1_Pandackk ben birşey yapmamıştım zamana bırakmıştım zamanla o tazyik azaldı elle sağım yapın çok dolu olunca
GirlandBoy_Mom 1_Pandackk maalesef ben yaşadım 2 aylıkken meme reddi yaptı ve söndüremedim atak zamanıydı her yolu denedim ama almadı geri sütüm yetmiyordu mama içiyordu arada uzun bi uğraştan sonra sağıp biberonla verdim mastit oldum o ara ve kesildi bi anda sütüm sonra mamadan devam ettim önce tazyikli sütü sağıp sonra emzirin bence öyle öyle emmesi güçlenince düzelecektir mutlaka
1_Pandackk Almirolie emzirme öncesi sağım yapıyorum yine tazyikli 🤦🏻♀️bende zamana bırakmayı düşünüyorum bebeğim mama içmiyor maalesef baskada yapacağım bişey yok
1_Pandackk LadyX küçük olduğu için nefesini bide sütün akışını kontrol edemediği için ister istemez boğazına kaçıyor tabi ki oda huzursuz oluyor emmek istemiyor
1_Pandackk QueenBahar_ inşallah bende yapabilirim 🤦🏻♀️ bebeğim başta mama içiyordu şuan içmek istemiyor gün içinde bazen inat ediyor tutmak istemiyor mama vermek istedim aç kalmasın diye maalesef çok inatçı oda
Almirolie 1_Pandackk sağmak daha çok arttırır çünkü emme gücü ile beyine süt yok sinyali gidiyor ve daha çok doluyor sık sık emzirin onun yerine kaç aylık mana zaten neden veresiniz sütünüz doluyken düşünmeyin öyle 💗
Almirolie 1_Pandackk vazgeçme sakın emzirmekten yalnız değilsin inan birçok kadın yaşıyor bunu 💗ben saat tutmazdım gider gelir emzirirdim boğazına kaçabilir kızımın kaç kere kaçtı hiç panik yapmadan dik tut sırtına vurma o kendi çıkarır 19 aylık emziriyorum hala istikrarla emzir meme reddi olsa bile
1_Pandackk Almirolie ya gerçekten çok ama çok teşekkür ederim iyi ki varsınız 🥺💕 emziriyorum sık sık gidip gelip vermeye çalışıyorum alışması açısından
Herseydenbiktim 1_Pandackk 1 ay emdi sadece hem sütüm gelmedi doğru düzgün hemde yumuşacık kalınca almadı. Mamadan devam ediyoruz biberona da alışınca hiç tutmadı 1 aydan sonra, kimisi şırınga ile göğsüne döküyor bana öyle onermislerdi. Belki işe yarar🎀
1_Pandackk Herseydenbiktim ilk oğlumda reflü vardı erken doğdu hiç tutmadı mama içtiği gibi fışkırır tarzda kusuyordu mama almadi sütümü sagarak verdim 1 buçuk sene