Hanifesonmezz01 Yaa arkadaşlar 39+6 haftalık oldum ama ne açılma ne sancı hiç bişe yok olmadı olmuyor beni nası bi süreç bekliyor yardımcı olur musunuz bilgilerinizi paylaşır mısınız ? Devlet hastanesinde doğum yapacağım🥹🌸