Papatya38 Kabzlktan blym ne yersem kabz oluyrm cokca hosaf içiyrö yine oluyorm ıkınmktnda yoruldm daha
Hilossss Papatya38 canim sebze tüket bol su ve hoşaf kayısı ye incir ye soyah turp rendele yogurtlu salatasini ye mısır ye fındık ye arkasından şu ic yada hakiki zeytin yağı iç 1 kasık
Esraacr Papatya38 sabah ac karnına 2 kayısı 3 bardak su içiyorum yarım saat sonra kahvaltı yapıyorum azcık da hareket edicen sonrası mutlu son ☺️
ozgealrstr Papatya38 canım doktorunla konuş ve magnezyum hapı olarak magnimore kullanmaya başla çok etkili ve kabızlık sorununu anında çözüyor.
aysenur_sk Ne yersen ye son lokmaların zeytinyağlı bi yemekle olsun. Brokoli, kereviz ne olursa artık. 33+4üm bu çözümü buldum