Busrasiv bence beklemeden hastaneye git benimde kasılmalarım oldu doktorum hastaneye yönlendirdi meger sancılarım baslamış 32. Haftada oldugu için engellemeye calıştı ama olmadı kasılnalar gecmedi zaten doğum pozisyonu riskide vardı doğuma aldı beni 4 gungürde yavrum küvezde ins öyle birsey yoktur ama bu kadar sabrediyoruz bnce git bi göZük derim bişey kaybetmezsin rabbim yardım etsin 🙏