mutsuz1 Adete kaç gün kala pozitif veya negatif çıktı? Ben adete 4 gün kala kanda negatif çıktı, adete 2 gün kala ise idrarda kaset test ile negatif çıktı
gzmnrhal mutsuz1 3 gün kala negatif çıktı tam adet günümde silik cizgi ile ögrendim tam adet gunumde kan testi verdim beta 29.5 di
annekiz6141 mutsuz1 ilk kızımda 5 gün gecmıstı bugün adet olucam yarın olcam derken en son test yaptım öyle çıktı ama inanmadım baya bı süre 🙊 ıkıncı kızımda da annemdeyken büyük kızım anne burda bebek var diyıp karnımı sevıyordu 😅 yok kızım falan derken 2 gün geçti oylesıne yaptım bıraktım testı kızımı cıse götürdüm baktım cızgı sılık yook artık dedım tekrar yaptım hafıf sılık 5 dk ıcınde oha dedım 😄😄 ben netlık açısından gecıkme de yapılması taraftarıyım ya 🥰
mutsuz1 gzmnrhal çok teşekkür ederim yanıtınız için,mutlu oldum duyunca,inşallah bende hamileyimdir .peki belirtileriniz klasik belirtilerden miydi?
gzmnrhal mutsuz1 ben çocuklumdan beri balık yemem adetime 3 gün kala balik istedim ve yedim şüphem oydu ve başka bi belirti hisetmemistim zaten bulanti vesaire hic yaşamadim buzamana kdr 18+4 deyiz .
mutsuz1 Admsarzu yorumunuz için teşekkür ederim. İnşallah Benimkide öyledir Sağ kasığımdan bacağıma vuran ağrı var. Tek belirti bu değil ama yoğunluklu bu. Mide bulantısı felanda var, adete 3 gün var. Akıntı ara ara gelip gidiyor.
mutsuz1 dilara9016 benim adetime 4,5 gün kala kanda negatif, şuan adetime 3 gün var kaset test yaptım negatif. Sizin adet günümü hCG yüksekti?
dilara9016 mutsuz1 ben test yaptım reglden 1 gün önce sonrasında hastaneye 4 gün sonra gitmiştim ama benim hcg cok yüksek cıkmıstı 5859,7 cıkmıstı
mutsuz1 dilara9016 maşallah… 🤲☺İnşallah bende de öyle olur ya, adetle gebelik arasında kaldım, belirtilerde.
dilara9016 mutsuz1 inşallah hayırlısıyla rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲 son 5 günüm kaldı doğuma vajinal doğum bekliyorum bende bakalım
mutsuz1 dilara9016 amin cümlemize inşallah. Allah razı olsun. Kalbinden geçen nasip olsun inşallah sağlıkla doğum yaparsın inşallah 🤲
mutsuz1 annekiz6141 adetime son 3 gün, heyecanlanıyorum, sabır etmekte zorlanıyorum, olmaz diyince çikiyor valla, dediğiniz gibi
yagmurandrmk mutsuz1 âdete 4 gün kala negatif 3 gün kala pozitif çıktı erken gebelik testiyle öğrendim