Nesli3310 Merhaba arkadaşlar kafama çok takılıyor ne yapacağımı bilmiyorum benim eşim yanımda değil ve ben kayananamlarla birlikte yaşıyorum bir süreliğine ve önümüzdeki ay kızımın Doğum günü var sizce kutlamalıymıyım ?eşim ben yokum düzenimiz olunca kutlarız diyor ben de ilk Doğum günü diye kutlamak istıyorum bazen de vazgeçiyorum hem hamılelık hem hazırlıklar filan kararsız kaldım siz olsanız ne yaparsınız ?
aysefatmavs Nesli3310 canım madem eşinin böyle bir isteği var çok özenme ama yine de kutla. bir pasta kes bir fotoğraf cek oldu bitti. sonra eşinizle de kutlarsınız söylediği gibi. Allah ağzınızın tadını bozmasın inşallah