21 haftalıkken detaylıya gittim ve detaylıdaki doktor plesantanın aşağıda olduğunu ve rahim ağzını tamamen kapattığını söyledi %100 sezeryan duruyorsun dedi kendine sezeryanı iyi olan bir doktor bul dedi hiç boşluk yok tamamen her yeri kapalıydı ama daha erken ve kalkar belki diye düşünüyorum başına gelen var mı