tugce95
1kelebek1bebek
tugce95
ElaEge
Hanımlar🌷 güzelim hanımlar 💖 iki kız annesiyim biri 5 diğeri 2 buçuk yaşında, ben de ikinciye doğuma giderken aynı duyguları birebir yaşadım, o zaman büyük kızım 3 yaşına 3 ay kalmıştı, ve tecrübe ettim ki onlar bizim bu hissettiğimiz şeyler gibi hissetmiyorlar, baktığımız pencereler aynı değil çok daha basit bakıyorlar olaya siz de lütfen bunu unutmayın relax olun belki bilmiyorum tabi 3.yü düşüneniz yoksa son hamileliğinizmiş gibi bu güzel ve mucizevi haftaların tadını çıkarın 🌷 büyük çocuğun bakış açılarını bizler yön veriyoruz, özellikle de kardeş eve geldikten sonraki dönem için. Onunla bol bol konuşun, her şeyi, günlerinizin nasıl geçebileceğini bebeğin ne gibi ihtiyaçları olduğunu neyi nasıl yapacağınızı, bebeğin size ve büyük çocuğunuza ihtiyaç duyabileceği zamanları bunları ekip işiyle nasıl halledeceğinizi booool bol anlatın 💖 inanın çok faydası oluyor❤️ iki kızıma da bakıp bakıp duygulanıyorum, bıkmadan usanmadan yaptığım her ayrıntılı konuşmanın ekmeğini yiyorum şu an❤️ Allah bir şekilde yardım ediyor bir şekilde büyüyorlar❤️ her işimi elimden geldiğince yapıyorum ❤️ küçük kızım ablasından her şeyi görüp yapıyor benim extra bi efor sarf etmeme gerek kalmıyor mesela en büyük güzel yanlarında biri bu💖 hepinize hayırlı kolay doğumlar dilerim🌷