Merhaba arkadaşlar size sorum olacak epilepsi hastası olup ilaçlarını düzenli kullanıp anne olan oldumu aranızda? Olduysa lütfen cevaplarmisiniz ben 7haftalik hamileyim epilepsi hastasıyım epixx 500 xr kullanıyorum bebeğime zarar gelirmi diye endişeliyim