Aslbzdgn bence bir emzirme danışmanı ile görüşün arada mama ve biberon varsa genelde meme reddi yaşanıyor ama siz denemeye devam edin sütünüzü de kaşık biberon ile verin tazyikli gleşyor olablr mi birde o zmn emmek istmeşyorlar size tavsiyem dilruba demirezer diye bir emzirme dnaışmanı var hemde ilk ücretsiz sorununuzu dinleyip yönlendiriyor bir danışın bence daha sornada bi cocuk doktorunada görünebilir siniz