esraezerr merhabalar 🤍
39+4 üm Allah nasip ederse suda doğum yapacağım:) herşeyim hazır bebişin gelmesini bekliyoruz sadece . Bu süreçte dikkat ettiğim şeyler toplamda 8 kilo aldım , ölçülü gitmeye çalıştım , her gün düzenli olarak yürüyüş pilates ve spor yapıyorum . Kendimi hamileyim diye hiç sınırlamadım ve hep aktif olmaya özen gösterdim umarım pozitif bir doğum olur , olması için gebeliğin en başından itibaren fazlasıyla çaba sarfediyorum :)