ecemk94 Esra1202 beta herkeste farklı çıkabilir her kadında farklı çıkar. Benim ilk öğrendiğimde 2429du. Bi daha da beta baktırmadım
senos15 Esra1202 ilk yapılan beta değerinin hiç bir önemi yok 5 ve üzeri gebelik 2. Yapılan betada %60 artış oranı bekler doktorlar en az bu betada yorum yapılmaz canım 2 gün öncesini bilemediğimiz için sağlıkla gelsin miniğin ☺️😍
yaseminkarakus0728 Esra1202 bende 7 ocakta beta baktirdim 102 çıktı canım 12 ocakta sabah baktircam inşallah yükselmiştir
Esra1202 yagmur2554 cuma günü için randevu aldım da. Bı kaç postta baya yüksek değerler gördüm. Acaba düşük mu dedim.
Esra1202 senos15 teşekkür ederim canim. Tüm bekleyenlere de sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. Benim ki plansız 3. Bebisimiz olacak🥰
honeyandsun heycanlianneadayi betaya göre söylenmez kaç hafta olduğu. Son adet tarihinizden itibaren hesaplamanız lazım
honeyandsun heycanlianneadayi Beta sonucuna göre hamilesiniz evet 🙏🏻 Bu hafta doktora giderseniz belki keseyi bile görebilirsiniz ben 4+4te görmüştüm keseyi
eyoplk Evet adetime 2 gün kala baktırdım döngüm 30 ve 19 çıktı yarın tekrar baktıracağım çok düşük gibi geldi çok yüksek değerler okudum korktum