hazi33 merhaba devlet hastanesini bilmiyorum ama çukurambarda mine sıdıka kermallinin kliniği var doğumu koru hastanesinde yaptırıyor. İlk doğumu onunla yapmıştım ve gerçekten mükemmel bir ekibi var. Doğuma gittiğim hastanede üç dr bana kesin sezaryen bebek iri vs vs demişti Mine hoca bana güven 15 dk içinde normal doğumla halledebiliriz demişti ve gerçekten dediği gibi de oldu 🙏 Şiddetle tavsiye ederim.