Perim2 anlıyorum bende çok yıprandım 2.kürtajımda kanama riskim var diye 2gece hastanede yattım hastane doktor vs görmek istemiyorum ama biraz kendime gelince rahim filmi çektireceğim bakmadığım bir o kaldı tekrar gebelik cesaretim yok ama araştırılması gereken ne varsa bakıcam çıksın aradan çünkü bilseydim ilk kaybımdan sonra yapardım yapmadığım testleri gerek görmedi doktor ama tekrar aynı acıyı yaşadım