seymayla krktumran kızımı 12, 57 de şans eseri öğrenmiştim Dr daha çok çok yeni 1 haftalık var yada yok demişti daha sonra hiç beta yaptırmadım bu sefer 149,4 le öğrendim 3-4 haftalık demişti Dr şuan 7+5 bakalım ne olacak 😂
krktumran ecemk94 ya bilmiyorum ki şöyle yazıyorlar kızlarda beta düşük oluyor erkeklerde yüksek oluyor
krktumran ecemk94 birkaç tane hamileleri olan anneler bilir diye düşünüyorum hem kız hem erkek sahibi o an anlar
ikinciyesekeranne krktumran hiç sanmıyorum bi alakası olduğunu, oğlumda beta baya düşüktü ama oğlum oldu 😁 Kese şekli vs onlara da inanmıyorum çünkü oğlumun kesesi resmen top gibiydi 😁