kucukgokyuzu 36+5 haftalığız kasıklarda çok baskı hissediyorum ve mide yanmalarım aşırı var. Doktorum bebeğin gelişimi iki hafta önde dedi doğumum ne zaman gerçekleşir böyle olan var mıydı?
yorgunannis kucukgokyuzu bana 10 gün önde dediler kafası iri dediler ama normaldi bebeğim 3100gr doğdu bazen ölçüler tutmuyor ve önde olması erken doğacağı anlamına gelmiyor canım bebişe bağlı😊
beyzzsenturkkk kucukgokyuzu ilki 2 hafta öndeydi 38+6 da doğdu bu da 2 hafta önde hemen hemen o civarda doğar bu erken doğum demek değil ki.
zamansmomm kucukgokyuzu onde gitmesi dogum suresını kısaltmıyor bebekle ılgılı sorun olmadıgı surece en erken 38. Haftada alırlar
kucukgokyuzu Ruyasekr2089 acaba iki hafta önde olunca iki hafta erken mi geliyorlar yani merak ediyorum
yorgunannis kucukgokyuzu 37de de gelebilir 38de de benim kız 37de geldi😀 erken ama önde olmasına bağlı değil
foodeng34 kucukgokyuzu benim de öyle ama bugün 40+1 oldum hala bekliyorum. Doğum yapacağınız günü etkilemiyor önde oluşu