sehranurbag Ben muayene sırası beklerken kadınlar kendi aralarında geçen sene sezeryan 50 bin falandı diyorlardı, tam net bilmiyorum ama
incii2022 Bende yapıcam Siirt te tavsiye ettiğiniz doktor ve hastane var mı 20 aylık olduk daha napacağımı bilemiyorum.Ahmet barışçıl gidiyorum ama hastanesi iyi değil değiştireceğim doktor tavsiyesi olan yazabilirmi
senaninannesi_ incii2022 canım ben duru hastanesinde ismet güler doktorum çok çok iyi bi doktor rahim ameliyatı olmuştum hemen iyileştim işin ehli yani doğum fiyatlarını bir sonraki gidişimde sorucam bakalım normal doğum ücretsiz diye biliyorum ama
canozgunkubra Aynen bende araştırıyorum Siirt araştırma hasatensinde doğum yapan hesatene koşullarından anlatabilir mi
senaninannesi_ canozgunkubra geçen yıl haziranda kuzenim orda doğum yaptı doktoru resmen kasap çıktı kız normal doğum yaptı kanaması durmadı gece onu acil ameliyata aldılar o gün içinde toplam 3 kere ameliyat pldu rahimi patlamış tekrar tekrar çıkarıp diktiler şuan 10 yıla yakknda çocuk getiremez rahimi hâlâ toparlanmadı ama diyolar ki doktor değişmiş o doktordan çok kişi şikayetçi olmuş Kurtalanda çok iyi bi doktor var şuan mehmet salih sorunlu olmasaydım onun yanına giderdim ama mecbur siirte gidiyorum özele
senaninannesi_ sngl2404 dilara_minaz5672 sormadım ama herkes ücretsiz diyor sigortalı hastalara ama sadece ebe giriypr tabi Allah korusun önemli bi sprun olduğunda doktor girerse ozaman ücret ödeniyormuş onun dışında sadece yatak parası veriliyormuş bayramdan sonra kontrole gidicem sezeryan da normal doğımda sorucam bütün ücretleri
sngl2404 senaninannesi_ yok canım yapanlardan biliyorum. Doktorda giriyor ayrıca ücret talep etmiyorlar onu neye göre söylediniz bilmiyorum ama ben duymadım öyle birşey 🙏
senaninannesi_ sngl2404 geçen gün arkadaşım dedi bana kardeşi de benim doktoruma gidiyomuş doktor girdiği zaman ücret istiyor dedi ama ben herşeyi gidip konuşucam bayramdan sonra inşaAllah dediğiniz gibidir ismet bey iyi doktor ama parayı da çok seviyor 😂😂 bilemicem artık
esratepe 2022 yılında Ahmet hoca da ben doğum yaptım. Sezaryen doğumdu benim ki. Üstünden kaç yıl geçti hala dua ederek anarım kendisini. Evet hastane biraz eski ama Ahmet hoca ve ekibi çok iyiydi.
canozgunkubra Siirte normal doğuma teşvik eden özel doktor isim verebilir misin lütfen gelecek hafta gidecem