2025 yilinda 7 Nisanda 15 haftalik bebegim düşük oldu(evde dogdu) . 5 ay aradan sonra tekrar hamile kaldım. 17 arakta bu sefer de 12 haftalikken kalbi durdu.. bebek genetige yollandi. Doktorum bi daha düşünürseniz rahim filmi+ genetik çekmemi istedi. Bunu ne zaman yapmaliyim bilen var mi? Bir ay oldu kurtaj olali.