cakar1616 Hayırlı günler kalp şeklinde rahmim oldugu soyledi iki kez farklı zamanda anne karnında bebeklerimizin kalp atışı durdu bunu yaşayan tedavi olan var mı
damla6565 cakar1616 benimde rahmim kalp şeklinde daha önce düşüğüm oldu bu ikinci gebeligim ama tedavi olmam gerektiğini doktor söylemedi sadece istersen cerrahi bir operasyonla düzeltebiliriz ama çokta gerekli değil dedi bende hiç bir şey yapmadım
cakar1616 Tedavi oldunuz mu ben 2 kayıp gebelik geçirdik ikisinde de kanamam oldu kalp atışları durdu