37+2 günlük olduk son 10 gündür bir doğum korkusu sardı ilk gebeliğim. Fakat bebek 2 hafta önden gidiyor yani 39+2ile uyumlu. En son geçen hafta yani 36. Haftada gittiğimde kilosu 3400dü iri bir bebek yani. Şu an 3600 küsür olmustur. Ne doğum şeklimiz belli ne zamanımız Salı günü randevum var alttan çatıma bakılacak daha önce bakılmadı. Herkes karnın inmiş diyor bebek zaten doğum pozisyonunda. Her şey çok belirsiz nolucak böyle psikolojim bozulmaya başlıyor 39.40. Haftayı beklersek bebek 4 kiloyu geçer gibi