Zeyzeyy- benim kızımda bronşit var. 1 yasından beri su an 3 yasında her tıkandığında ya da tıkanacak gibi olduğunda hava veriyorum onu büyük ölçüde rahatlatıyor bu 1 haftadır kızımda öksürüyor özellikle koştuğunda nefes nefese kaldığında krize giriyor hava verdiğimde biraz daha yatıştırıyor. ben yaklaşık 2 senedir ilaç kullanmıyorum hasta olmaz pek sadece öksürük tarzı krizler tutar havayla geçirmeye çalışırım ilaç kullanmaktan yana değilim antibiyotik belki en son 1 yasında vermisimdir o zaman bronşit olmustu bronşite cevirmis daha doğrusu astıma doğru ilerliyordu + bağırsak enfeksiyonu geçirmişti o gün son oldu ilaç serüvenimiz. nezle grip gibi durumlarda da aklınıza önce solunum yollarını temizlemek gelsin ama yıkayarak olarak is değil burnu sürekli açık olmalı ve solunum yolları temizlenmeli bunu içten yapmalısınız. özellikle kışın nem oranı düsük oldugu icin tıkanmalar kacınılmaz ben bazen hasta olmasa bile nefesi yumuşasın diye basında acık bırakıyorum. ben bronşit olduğunu öğrenene kadar dikkat etmem gereken seyleri bilmiyordum. yanında camasır astım ev süpürdüm kalın yün halılar kullandım işte deterjan parfüm vs bunlar aşırı tıkıyor tetikliyormuş sizde tek doktora bağlı kalmayın biz doktor doktor gezdik grip diye geçiştirildi meğerse ilerlemiş ciğerleri çok kötüydü eğer dediğim şekilde rahatlarsa mutlaka ciğerlerine bi baktırın ihmal etmeyin