pengumommy 4+5 deyim reglden bir gün önce öğrendim regl iki gün önce kahvemsi yapışkan bir akıntım oldu regl günü az birşey kahverengi akıntı ertesi günde gölge gibi akıntı geldi normalmi yarın doktora gidecegim
mervetulu12 pengumommy yine de bir doktora görünün ama yerleşme kanaması da olabilir. Önemli olan devam etmemesi ve renginde bir değişme,şiddetin de bir atış olmaması 🤲🏻
pengumommy mervetulu12 inşallah bir problem yokdur bir kimyasal gebelik geçirdim korkuyorum salı sonuclar çıkacaktı olmadı yarın gidecegim