Benimki de öyle,küvezde kalmadı ama ilk gün emdi sadece ikinci gün burnu tıkanmış emmek istemedi,sonra da sarılık sınırına gelince ben sarılık olur korkusuyla sağıp biberonda verdim ama şimdi de beni emmiyor biberon işi çok zor ona alışsın istemiyorum