Betul29 benim oğlum da kustu hippte kokusu çok kötüydü çocuğun kusması çok normal dedik biz de. Hatta o ara reflusu falan var sanıyorduk baya kusuyordu çünkü fışkırır tarzda, sonra kokuyu farkedince mamayı değiştirelim dedik çocuğun kusması da geçti arada bir azar azar kusuyordu o da normal zaten