Merveyrdm asıl babaların hakkı olmaz ! Nefret ediyorum şu savulan fikirden . 9 ay taşıyan biz , binbir türlü sıkıntıyı çeken biz . Binbir zorlukla Doğuran biz . Annenin hakkı yok ama ... yok yaaa .. bizde birbirimizi yiyoruz eşimle , sonuna kadar da savaşımı veririm valla .