123yenianneee Kızlar 38 haftadan selamlar nasılsınız nasıl gidiyor 🫶🏻son durum nedir herşey hazır mı?
bohembircadi 123yenianneee saat 00.00 itibariyle 35 haftalık olduk. Aşırı gerginim stresliyim uyuyamıyorum….😔
Sedef21 123yenianneee 35 haftalık oldum bugün yalancı sancılarım var bir haftadır ağrılarım oluyor yatıp kalkma iş yapmak zorlamaya başladı ilk hamilelikte bu kadar zorlanmamıştım sanırım aksine son ayım da çok gezmiştim bunda evden çıkmak istemiyorum 🤦🏻♀️😀
123yenianneee bohembircadi uyku konusunda bende aynı şekildeyim erken uyumayı başarsam dahi illa uyanıyorum gece gerginliğiniz gebelikten mi?
123yenianneee hanimiss 38 haftadayım sadece iş yapmak zor geliyor ağrım yok çok şükür artık rabbim kolaylık versin inşallah
123yenianneee azlp ay rabbim en hayırlı zamanda ben ve bekleyen herkese nasip etsin inşallah sizinde gözünüz aydın olsun inşallah rabbim analı babalı büyütsün inşallah
glsnblt 35+3 olduk doktor bebeğime hafif iri bebek normal doğumdan uzaklaşıyoruz gibi diyip diyet verdi biraz dertliyiz çünkü iştahımız bu ay daha açıldı onun dışında arada ağrılar oluyor ama çok az
123yenianneee glsnblt bende 35 de gittiğimde iri bebek dendi çok kilo aldım ama çok şükür normal doğumdan devam gibi duruyor şuan inşallah hayırlısıyla doğumumuz olur
gebesss 123yenianneee 38+3 uyumakta zorlanıyorum kalkmakta zorlanıyorum sağıma soluma dönmekte zorlanıyorum doğuralım sağ salim kucağımıza alalım inşallah herşey hazır hastane yakın ama benimkinin gelesi yok 😅
123yenianneee gebesss ay aynı durumdayız kahvaltı yapmaya bile zorlanıyorum yani üşenmek değil zor geliyor biz hayırlısıyla bi doğursaydık😂
123yenianneee Seyma190623 bizimde herşey hazır bakalım hayırlısıyla gelsinler inşallah 🫶🏻 cinsiyetiniz nedir?
melo1998 36+4 bugün doktora gidicez sanırım ilk kez nstye giricem öncesinde gerek yok dedi çatı muayenesi yapacak mı merak ediyorum henüz belirgin bir ağrım yok
Iremsel_ 123yenianneee 38+6 her tuşa bastım gelen giden yok bacım 1 haftadır sancı çekiyorum geceleri 🥲
123yenianneee Iremsel_ yalancı sancılar doğumun yaklaştığını işaret eder diyenler var ama benimde 2 haftadır başladı henüz gelen giden yok bakalım rabbim sağlıcakla hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
melikeyimmmmm 123yenianneee 39+5 ne gelen var ne giden😂😂 bütün tuşlara da basıyorum halbuki ara sıra sancı oluyor ama bebiş daha gelmek istemiyor sanırım
123yenianneee melikeyimmmmm ayyy son durumunuz nedir ben bu gün 38 oldum her sabah acaba bu gün o gün mü diyorum nasıl gidiyor sizin
melikeyimmmmm Lolitax merdiven inip çıkma yürüyüş aksak yürüyüş bir kaç ezgersiz videosu var onları uyguluyorum hurma yiyorum
Gamzekrkc1 melikeyimmmmm vallahi aynıyız bende öyle ama yok kızım asla gelmek istemiyor yerini sevdi😅 ben bir an önce kavuşmak istiyorum öpüp koklamak😍
Lolitax melikeyimmmmm kaç basamak inip çıkıyorsun ya ben grip oldum havalarda malum çok bir şey yapamıyorum üzülüyorm
melikeyimmmmm Gamzekrkc1 bende bende 🥹😅 ara sıra sancı oluyor diyorum ki aha geliyor ama yok geçiyor sonra 😂