Cuma şeker yüklemesi yaptırdım ve günün çoğu hastanede geçti muhtemelen ordan kaptım diye düşünüyorum. Parol ve ıhlamur içiyorum sadece. Gözlerim yanıyor ve burnum akıyor bi kırgınlık muhtemelen nezle diye düşünüyorum. Ama kendimi toplarlayım şu hastalıktan kurtulmam lazım bi tane daha çocuğum var. Siz hastayken neler yapıyosunuz? Başka ne yapabilirim