berna888_ bana gebelikte tip 1 diyabet tanısı koyuldu düzenli olarak kontrol halindeyim 30+2 haftalık gebeyim , şeker işi ihmale gelmiyor maalesef evet gebelikte çok zor ama şimdi bende sıvı artışı var ve erken doğum riskim var umarım siz yaşamazsınız , lütfen düzenli takibinizi yapın bebiş için özellikle 🤍