Merhaba, 50 mg şeker yüklemesi testi yapıldı ve açlık 89 tokluk 186 çıktı. Dahiliye doktoru 2 hafta diyet yapmamı istedi ve şimdi sonuçlar açken 84-92 arası sabah tokken de 120-130 ama öğle ve akşam daha düşük açlık 80-100 tokluk 100-110 . Hep devam mı edicem diyete, ben gibi olupta arada kaçamak yalan oldu mu, yorumlarınıza ihtiyacım var hanımlar