honeyandsun Yani olabilir evet değişen çok gördüm açıkçası. Doktorum 12de kız dedi. Son kontrolde de kesinlikle kız dedi 16.haftama giriyorum inşallah kızdır 🤷🏼♀️
beyzaokanvebebek honeyandsun Genelde erkekte degişme çok olmaz diyorlar ama . Sağlıcakla gelsın bebişiniz isşm bulabildiniz mi :)
honeyandsun beyzaokanvebebek evet en başından beri kız için düşündüğümüz bir isim vardı Güneş olacak ✨💗