damla6565 Kızlar 7 haftalık hamileyim eşim bugün feteal doppler almış az önce çok az 2 saniyelik dinledim atıyordu ses geliyordu gerçekten. Duyar duymaz bıraktım zararlı olmasın diye 🤭 kullanan var mı merak ediyorum!!
zenan1111 damla6565 damla6565 bende de var ama o duyduğun bebeğin kalbi değil şuan çok erken çünkü. 19-20 haftalarda duyuluyor
buse76 damla6565 şuan duyulmaz kalp atışı haftan çok küçük 15. Haftadan sonra duyuluyormuş bu aletle duyduğun sesler başka sesler olabilir mi😂
erikarpuz damla6565 ben de kullandım 12. haftamda almıştım duyuyordum ama çok derinden geliyordu sesi o haftada duymanız imkansız ya
penbe_karisi Ben kullandım net olarak 17 18 de duyuluyordu hareketlerini hissettikten sonra kullanmadım 🥹 arada hareket hissetmezsem kontrol ediyorum kizz senin haftan çok küçük duyulmaz karnındaki su sesidir o benjm bile çok geç duyuldu 3 gebelik olmasına rağmen çok dinlemiyordum hemen kapatiyordum
damla6565 penbe_karisi ya ben hamile olmayan birine denedim ve hiç ses çıkmadı hiç ölçmedi bende hemen ölçtü ben de biraz sevindim kalp atışıdır dedim büyük bir ihtimalle 🥲
damla6565 zenan1111 evet canım araştırdım öyleymiş eşim aniden alınca hiç bilgim yoktu o yüzden yanlış anlamışim haliyle 🥲
bsrelif O haftalarda kalp sesi duyulmaz, 13-14’te bile derinden duyulur. Biraz ileriki haftalarda net duymaya başlarsın anca. Ses dalgası yaydığı için doktorlar pek önermiyor ısı verebiliyormuş bebek te rahatsız oluyormuş.