Dlrdgn incibbalk 12 ve 13 te iki muayenede de erkek dedi ama ben bir türlü emin olamıyorum çok erken söyledi gibime geldi birde çok kısa baktı dakikalarca incelemedi de
incibbalk minikmucizem26 bende öyle tahmin ediyorum ama yinede bilemiyorum yarın bakalım ne dicek doktor
incibbalk Busraaaakkk benim bebeğim bacaklarını kapatmıştı tahmin edemedi sana net birşey söyleyemem dedi
Dlrdgn incibbalk valla bu ara instagramda o kadar çok görüyorum ki cinsiyet partilerinden sonraki yanılmaları o yüzden de şüpheye düşüyorum galiba 😀
Keziban incibbalk ben iki kızımı 12. haftalarda öğrenmiştim şimdi 16. haftaya geldim üçüncüye hamileyim ama kimse cinsiyeti kolay kolay söylemiyor ancak özellerde söyleniyor ama sanırım en garantisi detaylı ultrason