seymanurrr5319 ben çok memnunum kısmetse doğumu da Vefa hanım da yapacağım, benim normal doğum yolunda şuana ama ne olur bilemem ilerleyen zaman da, isteğe bağlı sezeryan yapılıyor diye biliyorum ama evet fşyatt da oynama oluyor, ama ben daha doğum için fiyat almadım yılbaşından önvçce normal doğum 25 sezeryan 30 Du ama bakalım şimdi değişti