kubra_yvrtrk Kızlar merhaba. 29 Aralıkta regl oldum. Adetim düzenli oluyor. İlk defa ovülasyon testi yaptım. Adetim biter bitmez yumurtlamışım sanki siz de bakar mısınız? 7 Ocak pik gibi geldi bize.
kubra_yvrtrk Busraaaakkk ☺️ teşekkür ederim. Normalde 14.gün diyorlar ya yumurtlama için benim direkt adetten sonraymış demek ki
Busraaaakkk kubra_yvrtrk Herkesinki farklılık gösterebilir canım, herkesin adet döngüsü de farklı çünkü
kubra_yvrtrk eslem2121 ilk defa yaptığımız için direkt koyu başlaması acaba pik değil mi dedirtti. Sağolun💕
kubra_yvrtrk Busraaaakkk evet öyleymiş. Allah isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🌸