Burası bir nevi iç dökme yerim oldu cevremden birine anlatsam belki beni anlamaz dinlemez ayıplaar die coğu şeyimi burda bilmediğim insanlara anlatıyorum bazen aranızdan yargılayan da oluyor anlayan da ama olsun en azından cevremdekiler gibi değilsiniz
Ben içimde beni ruhumu bitiren bir meseleyi anlatmak içimi dökmk istiyorum
Çocukluğumu yaşamam gereken en güzel yaşlarda mallesef ki çoğu kez abimin öz abimin tacizine istismarına mağruz kaldım sadece ben de değil diğer kardeşlerim de
Gece uyumayı asla istemezdim cünkü herkes uyuyunca yaklaşıyordu genelde yanıma
Sesimi çıkaramamak o kdr mahvediyordu ki beni blmyorum şuann olsa bağırırdım ama o yaşlarda neden susmuşum diyorum blmyorum bende
Bazen motoru sürersin istediğimi yaparsan
Bazen telefonu veririm oyun oynarsın
Bazen de parayla kandırırdı
Yaşım cok küçüktğ neyin nen olduğunu blmyordum
Anneme gittim enn sonunda korka korka sanki ben suçluymuşym gibi anlattımm
Annem bunu öğrendi babama bile anlatmadı hatta bana kızdı kes sakınn kimseye anlatma rezil oluruz valla die sıkı sıkı tembihledi tabi abim bunu annem babama söylemedi die yapmays da devam etti taki en sonunda ben ağlayarak babama anlatana kdr babam öldüresiye kdr dövdğ onu ama asla şikayet etme vs yapmadı ne annem ne babam ikisi de o günden sonra gözümden düştü ailemin neden olmadığını merak edenler için de o günden sonra annem anne olarak bsbam baba sbim abi olarak kalmadı bende hepsini önce içimde sonra hsyatımdsn sildim
Babam annem ayrıldı babam baskasıyla evlendi sonra annem hayatı iyicene zehir etti bize abimi evde yatırdı benim calısmamı istedi çalıştım kira verdim alısveriş yaptım ne gerekiyorss kendime cöp almadım bekarken evleneceğim de bile derneğe basvurdum büssürü eşya getirdiler bana evlenecek die annem onları bile vermedi bana kocan alsın die bir ceyiz bile cizemedim mesela kendime ait birikimim olmadığı için
Kaynanam kac kez yüzüme vurdu hiç bişi getirmedin evinden die
Onu gectim doğumumda ya o zaman bari ne kdr kötü de olsa yanımda annemi bir kez istemiştim ama o zaman da gelmedi ölümden döndüm doğum sırasında kalbim durmuş ona rağmen gelmedi ertesi gün elinde yalandan meyve suyu büsküvi ile gecmis olsun dedi gitti
Benim en büyük yaram ailem
Eşimle büyük sorunlarım var mesela sağlam bir ailem olsaydı arkamda dğşübmeden boşanırdım ben
Yok olmadığı için susup oturuyorum
Uzun oldu kusura bakmayın kızlar
Burası benim bir Ailem iyi ki varsınız gerçekten